dimecres, 11 de gener del 2023

PRESENTACIÓ

La nostra presentació ha sigut:
Joel: Bon dia! Com et dius? Jo soc en Joel i seré el teu tutor filosòfic i ell és en...
Jordi: Jordi i també seré el teu tutor filosòfic.
Joel: De qui? Com et dius?
Ferran: Ferran.
Joel: Ferran, a quin curs vas?
Ferran: Vaig a 2nC.
Joel: I digue'ns Ferran, què t'agrada fer al teu temps lliure? Fas alguna extraescolar algun esport, alguna cosa?
Ferran: Si, jugo a futbol i al meu temps lliure m'agrada o jugar videojocs o sortir al carrer a fer el que sigui i ja està.
Joel: Quins videojocs o quin tipus de futbol jugues, sala 11 o un altre que no conegui?
Ferran: Jugo a futbol 11 fa un any perquè tinc tretze anys,m'agrada el Fortnite i...el FIFA i poc més.
Jordi: I a quina posició jugues?
Ferran: Jugo d'extrem esquerre.
Joel: T'agrada extrem esquerre o jugues perquè t'ha tocat?
Ferran: Eee m'agrada extrem esquerre, però m'agradaria més ser extrem dret, però no pot ser.
Joel: I tu Jordi que fas al teu temps lliure?
Jordi: Eeee doncs jugo a volley-ball i també jugo a l'ordinador.
Joel: I ja està?
Jordi: I surto de festa i coses així.
Joel: D'acord. Jo també faig alguna extraescolar, faig rugbi, faré l'EOI segurament aquest any, i poc més vaig a un camp els dissabtes i poc més.
Jordi: Aa jo també.
Joel: Aa sí? Que bé. Bé, doncs tenim la sort que en Jordi i jo ens coneixem des de fa molt de temps i intentarem fer el millor possible, i esperem que tu també t'ho passis molt bé en aquestes tutories filosòfiques.
Ferran: Gràcies.
Joel: De res, adeu.



Ferran Cegarra Rodriguez.Alumne de 2nC.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada