diumenge, 9 de febrer del 2020

Per què somiem? Biyu&Judith-07/02/2020

Biyu: Saps per què les persones somien?

Judith: No.

Biyu: I te'n recordes de tot el que has somiat?

Judith: No, però només et recordes els últims 6 segons del que has somiat abans de despertar-te. Perquè abans que et despertis estàs en la fase d'apunt de dormir.

Biyu: Doncs, per què les persones no es recorden de tot?

Judith: perquè mentre dorms no t'adones del que somies perquè el cervell no funciona.

Biyu: No creus que les persones somien per alliberar energia negativa que ha acumulat durant el dia?

Judith: és així, jo estaria dormint durant tot el dia.

Biyu: Ja, però les persones dormen 8 hores, no pots estar dormint tot el temps.

Judith: No ho sé. Jo estaria dormint tot el dia perquè tinc molta energia negativa.

Biyu: I creus que existeix l'inconscient?

Judith: No.

Biyu: Doncs segons un psicòleg que es diu Freud va dir que els somnis és el camí cap a l'inconscient. A vegades no et notes que dins dels teus somnis apareixes tu mateixa fent alguna cosa, però pensant?

Judith: Sí, a vegades em passa. Però quan somies no recordes de tot saps. Si despertes, i saps que has tingut un somni, i després penses en una altra cosa, te n'oblides completament del que has somiat.

Biyu: Ja, és veritat. A mi em va passar una vegada. Doncs la nostra conclusió és que no sabem per què les persones somien però pot ser que estiguin alliberant una energia negativa que ha acumulat durant el dia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada