dimarts, 14 de gener del 2020

MATAR A UN ASSASSÍ ESTÀ BÉ?


Samira: Tu creus que matar un assassí està bé?
Alba: Sí, perquè l'assassí ha matat algú i això està malament. Opino que el dit «d'ull per ull i dent per dent» s'ha de dur a terme en diverses situacions.
Samira: Però si tu mates a un assassí, acabaries convertint-te en un altre assassina.
Alba: si em convertiria en una assassina, però penso que hauria de venjar-me si, per exemple, un assassí matés a un familiar meu.
Samira: Així que penses que hauries de venjar-te d'un assassí si matés a una persona teva molt propera? Perquè jo et dic que si posem a pràctica això, acabaria creant-se un circulo viciós, On tots es matarien entre si i acabaria convertint-se la societat en una salvatge.
Alba: Escoltat això si en penso que acabaria passant tot això per solament venjar-se. Però encara considero que està bé venjar-se d'un assassí.
Samira: Però que hauria passat si l'assassí que has matat resulta ser innocent?
Alba: Mai mataria a algú innocent, ja que seria una assassina bona perquè solament mataria a assassins dolents.
Samira: Però com saps que és innocent o no? Podria ser que des del teu punt de vista és dolent però en realitat no ha fet res dolent
Alba: Si ho dius així, seria una assassina dolenta perquè estic matant a algú innocent encara que jo cregui que no ho és i no faria una bona acció.










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada