dimecres, 1 de gener del 2020

CONEIXENT-NOS


Samira: Hola, sóc Samira. Com et dius?
Alba: Hola, em dic alba.
Samira: Que edat tens? I quan és el teu aniversari?
Alba: Tinc 14 anys i el meu aniversari és el 2 de setembre. I el teu?
Samira: Tinc 16 anys i el 7 abril és el meu aniversari. Digues-me, que t'agrada fer en el teu lliure?
Alba: M'agrada molt llegir. I a tu?
Samira: En el meu temps lliure sòl Dibuixar i a vegades escolto música. T'agrada escoltar música?
Alba: Rock i el rap. I a tu?
Samira: A mi m'agrada molt el kpop encara que a vegades escolto una mica de pop. T'agrada algun esport?
Alba: M'agrada el Taekwondo i el bàsquet. I el teu?
Samira: No m'agrada l'esport perquè no se'm dóna bé, sóc molt dolenta. Quin és el teu menjar favorit?
Alba: M'agrada la pasta. I a tu que t'agrada?
Samira: A mi la lasanya. T'agraden els videojocs?
Alba: No, no m'agraden els videojocs. I a tu?
Samira: M'agraden els videojocs però no tinc un joc favorit, sóc dolenta jugant. T'agrada alguna sèrie de televisió?
Alba; Els 100 i la reina del flow. I el teu?
Samira: Ara mateix m'agrada yokusoku no neverland i Noragami aragoto. Hi ha algun país que t'agradaria viatjar?
Alba: M'agradaria viatjar als Estats Units i a Madagascar. I tu vols viatjar algun lloc?
Samira: A mi m'agradaria viatjar a Corea, el Japó i la Xina. Quina xarxa social utilitzes més?
Alba: Utilitzo molt Instagram. I el teu?
Samira: Igual, Instagram ho utilitzo molt. T'agrada una mica molt?
Alba: Els llibres. I el teu?
Samira: Ara mateix res. Tens mascotes?
Alba: tinc un aquari. Tu tens alguna mascota?
Samira: Sí, jo tinc un conill i dos canaris. Ha estat un gust de conèixer-te.
Alba: El mateix dic.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada